Cenik

Cenik je sestavljen glede na število dogodkov in število zaposlenih. Za dogodke se šteje število izdanih faktur (ra?unov), prejetih faktur, potnih nalogov ter ban?nih izpiskov.

ZA?ETNI PAKET
39€ / MESEC
> Do 15 poslovnih dogodkov mese?no
PAKET 1
80€ / MESEC
> Do 35 poslovnih dogodkov mese?no
> Pla?a 1 zaposleni
PAKET 2
149€ / MESEC
> Do 70 poslovnih dogodkov mese?no
> Pla?a 4 zaposleni
PAKET 3
220€ / MESEC
> Do 120 poslovnih dogodkov mese?no
> Pla?a 6 zaposlenih
PAKET 4
290€ / MESEC
> Do 200 poslovnih dogodkov mese?no
> Pla?a 10 zaposlenih
PAKET 5
450€ / MESEC
> Do 350 poslovnih dogodkov mese?no
> Pla?a 20 zaposlenih
ADMINISTRATOR
15€ / URO
> 1 ura je brezpla?no všteta v mese?ni pavšal
> Za?etna ura se zara?una polno

Cena mese?nega paketa za ra?unovodstvo vklju?uje:
• vsa knjiženja v glavno knjigo (PF, IF, ban?ni izpiski, ostale temeljnice),
• vodenje registra osnovnih sredstev,
• obra?un DDV,
• obra?un prispevkov ali pla?e,
• vodenje saldakontov kupcev in dobaviteljev,
• knjiženje potnih nalogov,
• spremljanje rezultatov poslovanja,
• svetovanje,
• 1 ura administrativnih dejavnosti: zlaganje dokumentacije, pla?ilni promet preko elektronskega ban?ništva, izdelava opominov in IOP obrazcev,...

Izbirate lahko med posameznimi paketi ali pa se odlo?ite za individualni izra?un oziroma mese?ni obra?un glede na število dogodkov v mesecu obra?una. Cene posameznih paketov so okvirne in se lahko glede na število dokumentov ustrezno prilagodijo. V cene je že vklju?en DDV. Izdelava letnih zaklju?nih poro?il (bilance) ni všteta v ceno, temve? se obra?unava posebej glede na obseg poslovanja.


 
Anketa
Koliko €/mesec ste pripravljeni odšteti za vašega ra?unovodja